KONTAKT

e-mail: ivana.kriva@plamp.cz

GPS: 50°41'30"N; 15°29'38.39"E

VYHLEDAT NA MAPĚ

Horská chalupa "Plampalačka" se nachází na samotě v překrásné, klidné, chráněné krajinné oblasti Krkonošského národního parku. Najdete ji (v případě dobrého orientačního smyslu) pod vrcholem hory "Kobyla", 2 km od Jestřabí v Krkonoších v nadmořské výšce 800 m.n.m. Silnice k ní nevede, poslední kilometr je po nezpevněné cestě.

Popis cesty

Jilemnice - na hrabačovském kruhovém objezdu pokračujete směrem na Vítkovice. Po kilometru odbočíte do prudkého kopce vlevo - směr Roudnice. Držíte se stále na hlavní silnici kolem Víchové nad Jizerou a Křížlic až do Roudnice. Roudnicí projedete a na křižovatce "T" jedete rovně na Jestřabí. Po výjezdu z lesíku (po pravé ruce minete autobusovou zastávku) odbočíte hned doprava podél koňské ohrady.
Po této asfaltce pojedete kolem kopce stále v pravo necelé dva kilometry až k polnímu letišti. Těsně před letištěm najedete na polní cestu. Pořád po vrstevnici pokračujete jeden kilometr. Plampalačka je jediná roubená chalupa nad cestou.